reklama

Ako ku mne prišiel aj neprišiel Mikuláš :-))

Keďže patrím k ľuďom, ktorý nezjedia každú sladkosť (vyberám si – veď prečo by som mala jesť niečo, čo mi nechutí??)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

..tak sme sa spriateľom dohodli, že si ideme vzájomne nakúpiťmikulášsky darček. Tak sme sa zobrali do Tesca, kde sa ľudiamleli – jeden po druhom – najmä dôchodcovia (bolo už17:30) - (nemám proti nič nim, len niekedy ich nechápem).V tom Tescu nieto, že sa nedalo pohnúť, tam sa priam nedalodýchať, každý sa pretekal, aby si uchmatol niečo akoprvý, lebo sa bál, že mu to niekto iný zobere.Keď sme boli 2-3x atakovaní, rozhodli sme sa zvoliť inépotraviny v meste. Do nich sme sa presunuli do 10 minút,podstatné je, že tam bolo voľnejšie..tak sme si zobralikošík a začali sme si tam hádzať veci, na ktorémáme chuť..tak som si tam nahodila čokoládovútyčinku Tatianu, bielu Delissu, vianočné oblátky(prečo ich vidno len pred Vianocami?? dúfam, že nie preto,lebo sú vianočné, ja by som ich mohla jesť aj v lete:-))), cereálnu tyčinku Chocapic (neviem ako presne sa topíše). Konkrétne som sa tešila na túčokoládovú a cereálnu tyčinku, že ako si ichzajtra v robote vychutnám :-)). Na rýchlo sme si kúpiliešte malých Mikulášikov a išli sme domov. Medzi inýmsom si do košíka hodila aj korenie na pečené rebrá,že to zúžitkujeme, keďže minulý víkend sme sirobili pečené rebrá, že to teraz vyskúšame ajs týmto korením.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

5.12 večer okolo 23,15 minútysa môj priateľ rozhodol, že sa zahrá na uja Mikuláša(asi si myslel, že už spím :-)) Pozbieral po izbesladkosti (pretože sme mali ešte jeden sáčok sosladkosťami) a vybral sa na schody (bývame v dome), kdeboli topánky. Boli tam topánky moje, jeho a jehorodičov. Tak to tam postrkal ako to prišlo, samozrejme si eštepredtým podelil, čo komu ide, aby sa nepomýlil. Keďna chodbe došuchotal, tak sa vrátil. Začal sa obšmietaťpo izbe hľadajúc moju tašku, ktorú nosím doroboty. Som počula ako ju otvára, lebo je taká nasuchý zips, tá robí riadny hluk :-)),pomaličky, nenápadne otváram oči, že čo to robí,následne sa ho pýtam, že čo robí?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

JA: Čo robíš s tou taškou,prosím Ťa?

ON: Nič mamutko, nič, spi ďalej (jasom totiž mamut – to je moja prezývka :-)), on je mamuttiež)

JA: Čo sa mi tam hrabeš, ja tam mámpre Teba prekvapenie a Ty sa tam hrabeš!! (ja som mu totiž bez jehovedomia kúpila nejaké tie sladké koštovky, leboon je na toto fajnšmeker :-))

ON: Ale ja sa nepozerám..

Videla som, že mi tam súkaveľkého Mikulášiska :-)) Tak som sa otočila na druhústranu a spala som ďalej.

Ráno som vstala ako každéiné ráno, bežná rutina, tak že sa idempozrieť, čo mi ten Mikuláš doniesol :-)). Predtým som mu nadelila aj ja, to čo mal môj Mikuláš pre neho..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kukám –kukám..v jednej teniske 1 malý Mikulášik, vdruhej peniažky z čokolády (isto ich poznáte) –hovorím si OK, môže byť..:-)), prejdem o schodnižšie..tam som v jednej čižme mala Delissu, v druhej čerta(mamut mi stále musí kúpiť čerta :-)) akorenie na pečené rebrá (čo som si teda nemyslela, žemi to tam dá, ale však dobre :-))), to by sa mu nerátalo,keby mi toho nekúpil :-))..hovorím si OK, môžebyť..ale zrazu mi tu niečo nesedí..a rozmýšľamkdeže mám tu Táňu a Chocapic :-)))??

Rodičom tiež napratal do topánok,čo sme mali pre nich. Takže sa kuknem, čo tam majú oni. Taksom sa teda pozerala, pozerala a zrazu som ich obe uvidela :-)) Mojetyčinky dostala mamina :-))

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som sa zasmiala, idem hore do izby,mamut ešte podriemkáva a hovorím mu..

JA: Mamutko, ďakujem za Mikuláša

ON: Nemáš za čo..

JA: Ale vieš čo si myslím oMikulášovi?

ON: Čo?

JA: Že bol asi opitý, alebo mizabudol vyložiť Táňu a Chocapic

ON: Veď Ti ho dal do čižmy, určiteho tam máš, len sa pozri..

JA: No veď som sa pozerala a potom somich objavili v čižme, ktorá nepatrí mne..

ON: Akože nie, to sú tvoječižmy..

JA: Myslíš tie čierne, čopatria tvojej mamine??

Zdvihol hlavu z vankúšu, pozerána mňa, sprvoti nechápe..kuká na mňa s rozospatýmiočami..

Tak som mu prezradila, že moje čižmysú tie o 2 schody vyššie :-)) čo boli o schod nižšie akotenisky (je tam veľa schodov a veľa čižiem :-)) - to bolo mojeponaučenie)

Tak sa tak ľútostivo zatváril,a povedal mi, že mi kúpi nové, že on nevedel, že tonie sú moje čižmy..ale ja sa na neho nehnevám, alekeď si nato spomeniem, tak:

  1. musím sa smiať, že akodobre to myslel, len s tým najlepším úmyslom,nech si to ráno nájdem

  2. viem, že môj priateľ sinevšíma, čo nosím obuté :-)) česť chlapom,ktorí vedia, v čom ich priateľka, manželka chodíobutá..stavím sa, že keby mi tie čižmy kupoval on,tak si ich veľmi dobre zapamätá :-))

Som vďačná môjmuMikulášovi, ktorý mi doniesol, čo mi doniesol..

To bol môj najsrandovnejšíMikuláš zatiaľ..:-))

Mamut ďakujem..:-))

alena šléherová

alena šléherová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek ako ktorýkoľvek iný - omylný, učiaci sa na svojich vlastných chybách, ale tiež taký, ktorý chce skúsiť, čo život ponúka.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu