reklama

Konečne spokojnosť z mojej strany :-))

Už by som znova mala asi niečo napísať..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

bavíma písanie, i keď tých vecí, s ktorými by som sa mohla s Vamipodeliť nie je až tak veľa a ani sa mnohým Vám nebudú zdať také, že by sas nimi mal človek podeliť :-)

Od môjho posledného článku sa predsa len niečozmenilo..zmenila som zamestnanie, ktoré ma veľmi nebavilo, za iné, ktoré mabavilo ešte menej a potom som ho zmenila ešte raz, ale teraz už na také,ktoré ma baví..baví a baví a baví..

V prvej robote som opustila kanceláriu,v ktorej som sedela sama, bez nejakého stáleho kontrolovania mojímnadriadeným, ktorý bol veľmi dobrým šéfom a s ktorým sa stretávamdodnes a nedala by som ho za nič na svete..dodnes si máme čo povedať, načom sa zasmiať..len tak ísť von, len tak si vypiť..takého šéfa by som dopriala každému

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

..tak som teda odišla..:-) nie kvôli nemu:-)....kvôli sebe a môjmu životu..

istý čas som zaznamenala stagnáciu..žiadne razhore, raz dole, ale stále rovnako :-) tz. nespokojnosť so všetkým :-) – čakalasom na lepšie časy..nerobila som pre ne nič, len som čakala..až raz..

..opäť som sa zamestnala :-) hádam najhoršiarobota v mojom krátkom živote zatiaľ, už som nestagnovala, bola som dole:-)..ale pokým máte priateľov ste v podstate stále hore a stálevyhrávate a nič Vás nemôže prekvapiť a zaskočiť..robota masakramentsky nebavila a ešte viac ma nenapĺňala..nemám pocit, že by samoji zamestnávatelia o mňa bohvieako starali, čo som v konečnomdôsledku aj pociťovala, ale oni isto pociťovali tiež niečo a síce, že somnevyžadovala žiadne ďalšie dodatočné finančné prostriedky na svojuexistenciu..a tak prečo by si nedopriali nové luxusné a hlavné drahé autáznačiek, ktoré dnes niečo znamenajú..veľmi sa mi tá robota nepáčila, ale veľmi:-), ale v podstate som bola za ňu vďačná, lebo vďaka nej som mohla zavolať známym, aby išliso mnou von..takže v podstate mi zaplatila účty za telefóny, za dopravu,za vysedávanie v kaviarňach, za prechádzky v obchodoch..v podstate miplatila moju existenciu a rozmary mojej bytosti..:-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

..v podstate som bola vďačná za tú robotu..dokázalasom byť nezávislá a nebyť závislá na niekom inom..dokázala som byť samasebou a nepotrebovala som výplatu, kde by sa čistá mzda pohybovalav astronomických výškach..a neuveríte, ale bola som hore :-)a šťastná a mala som priateľov .. myslíte, že existuje väčšievíťazstvo?

..až jedného dňa som začala pociťovať zlé vlnyprameniace z môjho pocitu nespokojnosti so svojou prácou, keďže ako som užpredtým uviedla – nenapĺňala ma, nemala som možnosti ďalšieho rozvojaa keďže som človekom pomerne mladým – aspoň si to o sebe myslím :-)chcela by som sa po stránke vzdelanosti a osobnosti ako takej rozvíjaťešte ďalej..ale tam..nebolo kde .. nebolo kam.. takže bolo jasné, že musímodtiaľ preč, lebo inak ma to zničí..veď človek má byť predsašťastný..slobodný..spokojný..nemá mať skľučujúce pocity..má robiť, čo ho baví,z čoho má radosť – takúto :-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

..tak to zas prišlo..zmenila som zamestnanie..

.. moje nové zamestnanie je skvelé..naozajskvelé..mám kanceláriu, o ktorú sa delím so svojím starším kolegom, ktorými vždy ochotne pomôže, ako pozitívne hodnotím, že nie je odo mňa o veľastarší a že sa môžem s ním baviť ako s rovesníkom, čov podstate aj je, máme v kancelárii akvárium, keď prídem skôr ja, takdám rybičkám jesť ja, ak príde on, tak im dá jesť on :-) máme aj kvety :-) naparapete :-) .. ja viem, že sa to môže mnohým zdať hlúpe, že kvety, alev mojich predchádzajúcich zamestnaniach som nemala žiadnu šancu mať kvety,nakoľko by sa kvetom, ktoré potrebujú svetlo asi nedarilo dobrev prostredí, kde toho svetla nemali toľko, koľko ho potrebujú, z čohoteraz vlastne vyplýva, že v novej robote mám veľké velikánske okno cezktoré vidím, že vonku prší, že je dúha, že svieti slnko..som zato okno vďačná,pretože vidím, čo sa deje okolo :-)..v starej robote mi nemal kto zaliať kávualebo čaj, ale nová robota je skvelá..:-) tá káva chutí dobre :-)a kolegovi ten čaj tiež :-) .. je tu dlhá chodba, na ktorej je veľa veľakancelárií, na niektorých sú otvorené dvere, z niektorých počuťpopiskovanie si..stále niekto chodí po chodbe, telefóny zvonia..je tu život :-).. a ja som konečne spokojná..novou prácou som získala nový rozmer svojhobytia a každý deň svojho bytia sa presvedčujem, že som schopná zvládať ajnáročnejšie úlohy, než tie, ktoré som plnila v predchádzajúcichzamestnaniach..mám nových kolegov – baby a chalanov, pomerne mladýkolektív..nikdy som nepracovala v kolektíve..je to pre mňa nové..tiež somrada, že mám tých kolegov, pretože tým sa okruh mojich známych a dobrýchpriateľov opäť raz rozšíril, čo znamená, že som novou robotou opäť získalaniečo viac..cítim, že môj život napreduje a keď aj niekedy prídem domovunavená a priateľ nechápe, že už o 21 hodine spím ja somv podstate rada, že mám práve túto robotu, pretože ma konečne napĺňa,cítim sa byť užitočná, veľa sa naučím, stretnem nových, zaujímavých ľudí,dozviem sa mnohé, pre mňa nové veci, pretože doteraz som sa nemala k nimako dostať, niekedy som šokovaná :-) ..občas v pozitívnom slova zmysle..občasv negatívnom..ale, čo je najdôležitejšie som šťastná..pociťujú to aj ľudiaokolo mňa a čo je dôležité cítim to hlavne ja..môj život dostal novouprácou nový rozmer..tak konečne je tu spokojnosť z mojej strany..:-)

alena šléherová

alena šléherová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek ako ktorýkoľvek iný - omylný, učiaci sa na svojich vlastných chybách, ale tiež taký, ktorý chce skúsiť, čo život ponúka.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu